Известие

Collapse
No announcement yet.

Пушек от тръбичката за щеката за маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пушек от тръбичката за щеката за маслото

    Не знам дали е голям проблем или не е проблем но ми се стори някак не на добре.Мотора беше в оптимална работна температура (колата работеше).Изкарах щеката за маслото и от там започна да излиза пушех като от леко загрял чайник и много слаби пръски масло, но не духаше в смисал да има налягане на пушека.Мирише ми на скъп ремонт сякаш ?

    Същата работа като от този клип: https://vid.me/y4Bf
    Last edited by Subsense; d.m.y г., 23:00.
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
    Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
    Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

  • #2
    Нищо и няма всички са така.
    Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

    Comment


    • #3
      колега не се бъзикай с човека, пиши в гугъл - налягане в картерните газове и чети
      Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
      Peugeout 2.2 HDI 133+++
      Alfa 159 +++ next

      Comment


      • #4
        Добре де да си провери отдушника на картерните газове и да го почисти,за мен това че духа от щеката не значи непременно голям проблем.
        Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от warbah Покажи съобщение
          Добре де да си провери отдушника на картерните газове и да го почисти,за мен това че духа от щеката не значи непременно голям проблем.
          А бе то веднъж да пръднеш, не е проблем....но ако постоянно образуваш газове си е проблем....
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #6
            Я пръдни кога имаш растройство......веднъж.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
              А бе то веднъж да пръднеш, не е проблем....но ако постоянно образуваш газове си е проблем....
              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Я пръдни кога имаш растройство......веднъж.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                Я пръдни кога имаш растройство......веднъж.
                Колеги, моля Ви, тук не сме катедра "Гастроентерология", по-сериозно!
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от warbah Покажи съобщение
                  Добре де да си провери отдушника на картерните газове и да го почисти,за мен това че духа от щеката не значи непременно голям проблем.
                  Смешно, но къде се намира той ?
                  Last edited by Subsense; d.m.y г., 22:31.
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
                  Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
                  Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

                  Comment


                  • #10
                    Да подухва е едно, ма и да пропушва е друго.Всъщност не съм виждал кола която да не подухва.Има теория че буталата се движат нагоре надолу и засмукват и копресирать това е вярно щото картерната система е отворена ситема но пък две бутала се движат нагоре, другите две надолу следователно когато едните засмукват другите нагнетяват т.е. няма промяна на обема и налагянате в картера/не знам при 5 цилиндровите как е/.От друга страна сегментите са там за да уплътняват, но няма кола която да уплътнява 100% сиреч часто то компресираната смес през ключовете на сегментите минава в картернато пространство.При по разработените двигатели износмането е по голямо и духането може да е малко по силно.Виждал съм и нови двигатели да духат.При високи обороти изчезва понеже дросела се отваря и чрез системата за вентилация на картера го измуква, пък и засмукването е по голямо от изпускането през ключа на сегментите.Ако вече и пуши тогава ми се чини че става въпрос за по сериозно износване и би следвало духането да се увеличава с оборотите.Но подухването аз го приемам за нормално.

                    ---------- Post added at 22:48 ---------- Previous post was at 22:41 ----------

                    Първоначално публикувано от Subsense Покажи съобщение
                    Смешно, но къде се намира той ?
                    Отдушника са две маркучета, еднотопреди дросела другото след дросела излизат от капака на клапаните над 4 цилиндър.На тоя след дросела има едно клапанче което отваря във високите да не се заблудиш от него че е запушен, духаш и смучеш през маркуча, в едната посока трябва да затваря.Освен това капака е с двойно дъно така да се каже и за да го почистиш трябва да извадиш двойното дъно което пък се вади трудно с 1-2-3-4 отверки и можеш да го счупиш, освен това може да скъсаш и гарнитурата на капака на клапаните и накрая ще констатираш никакъв ефект.Ако все пак решиш да го правиш пробвай с 1-2 литра коресилин на порции - наливаш/ в снетия капак на клапаните с поставена капачка/ и изливаш през щуцерите на онези две маркучета/ ма се съмнявам да намалее щото ако са запушени то ти като товориш капачката на маслото или щеката отваряш системата и би трябвало да спре ама не.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #11
                      Митак, това с подухването го знаем...от там се почва...
                      Ако пропушва като на клипа, може би част от компресията бега у картера.....
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                        Колеги, моля Ви, тук не сме катедра "Гастроентерология", по-сериозно!
                        Ае не съм специалист, но да хвърлим боб малко виртуално.....едва ли е от отдушника......няма как толкова да се затлачи....имал съм проблем с 155-та......една зима е карах повече на къси разстояния.....при нея има един сепаратор, нещо като филтър на картерните газове....та там се беше образувал бая кондез...и една сутрин при минус 20 градуса беше замръзнал ...та изби масло през капачката за наливане на масло....но не и газове.....НО през зимата!!!.....
                        При колегата, до колкото виждам от подписа му...колата е на газ.......може да са спекли сегментите.....и от там загуба на компресия.....нека да я измери.....гаражните майстори...правят едни чудеса....като наливат газ за горене в цилиндрите....и ако няма някой по сериозни проблеми, мотора може да се съживи...сменя се маслото и се вижда дали има ефект .........
                        п.п...предупреждава, че козата си сака пръч...а ние само обменяме мисли..по често, доста неверни....
                        Нека момчето се допита до някой доверен сервиз...

                        ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:43 ----------

                        Първоначално публикувано от ivo_63 Покажи съобщение
                        колега не се бъзикай с човека, пиши в гугъл - налягане в картерните газове и чети
                        Ако, гугъл вършеше работа, нямаше да има автосервизи))
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Subsense Покажи съобщение
                          Не знам дали е голям проблем или не е проблем но ми се стори някак не на добре.Мотора беше в оптимална работна температура (колата работеше).Изкарах щеката за маслото и от там започна да излиза пушех като от леко загрял чайник и много слаби пръски масло, но не духаше в смисал да има налягане на пушека.Мирише ми на скъп ремонт сякаш ?

                          Същата работа като от този клип: https://vid.me/y4Bf
                          Нищо и няма на колата, карай и си свиркай.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                            Ае не съм специалист, но да хвърлим боб малко виртуално.....едва ли е от отдушника......няма как толкова да се затлачи....имал съм проблем с 155-та......една зима е карах повече на къси разстояния.....при нея има един сепаратор, нещо като филтър на картерните газове....та там се беше образувал бая кондез...и една сутрин при минус 20 градуса беше замръзнал ...та изби масло през капачката за наливане на масло....но не и газове.....НО през зимата!!!.....
                            При колегата, до колкото виждам от подписа му...колата е на газ.......може да са спекли сегментите.....и от там загуба на компресия.....нека да я измери.....гаражните майстори...правят едни чудеса....като наливат газ за горене в цилиндрите....и ако няма някой по сериозни проблеми, мотора може да се съживи...сменя се маслото и се вижда дали има ефект .........
                            п.п...предупреждава, че козата си сака пръч...а ние само обменяме мисли..по често, доста неверни....
                            Нека момчето се допита до някой доверен сервиз...

                            ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:43 ----------


                            Ако, гугъл вършеше работа, нямаше да има автосервизи))
                            Като сменях свещите и мерихме налягането което беше 12 на всички цилиндри(преди седмица).
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
                            Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
                            Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

                            Comment


                            • #15
                              Тя баба ти правилно ти каза една работа, сещаш ли се ?
                              Относно пушека, ако ще духа на тихи обороти то при форсиране би трябвало да се усилва и пушека, ако изчезва по-скоро е проблем със картерната вентилация (сепаратор, затлачени маркучи и т.н.)
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X